上星期的網頁檢視次數

2014年8月9日星期六

平價 防曬乳液一take 過-- biore

夏天到,相信大家都好想將 skincare routine 減低少程序
toner 、serum 不可少
日霜 、防曬 更不可少
可以選產品質地輕薄的

而 sofina beaute 這個防曬乳液,相信好多人都認識
我跟朋友都是 每個夏天必備
分別在於用哪一個series
我這個是 basic series, 另外一個是 美白 series & 抗老化 series

每年 sogo thanksful week 必搶之物!
價錢差不多 $2xx / 30ml
30ml 每天用以下份量,大概一個多月就用完
所以每季要用大概 3-4 枝


機緣巧合之下,如我遇上它!



最初在 台灣買防曬,見到 大牌 biore 又平又細枝
不妨試一試的心態買了這個
回來 hk 又用serum 又用日霜再用它
似乎 太 rich,有d lup

後來細心一看,其實它是「乳液」
可以洗面 toner 後直接上面
跟 sofina  2in1一樣!
之後每天都開心簡單!



其實 質地同 sofina 一樣
都係好水既乳液
白色無味好推開
推開就會有滋潤感而輕薄,但這個比 起 sofina 厚身少少
所以要配上輕身的 bb cream 、粉底,才可以面對太陽伯伯

而價錢已經忘記了,但一定是 $200 樓下
一定比 sofina 平價!
各位朋友,在台灣、hk 見到不妨話我知
等我再去入貨先~~!

以上產品屬 「真金白銀」購買自用

沒有留言:

發佈留言