上星期的網頁檢視次數

2015年5月23日星期六

La Roche Prosay 皇牌面霜

上次去 loreal family sale,冇買美白冇買 makeup,only 入手敏感肌既 sikncare
除左 vichy,仲有 la roche prosay(回顧 shopping share 文

因為有朋友既敏感老公好岩用,要幫佢買,自己都順手入左幾枝試一試
之前 share 左佢既 物理防曬

今次終於開左枝 皇牌面霜啦! 

TOLERIANEULTRA
抗敏全效修護面霜


官方介紹
 創新配方,精純成份,極緻安全: 
• 活性成份:活性聚合胜肽抗發炎作用,有效舒緩改善皮膚敏感症狀
• 滋潤、柔滑皮膚同時修復皮膚自然屏障功能,防止敏感惡化
• 含LA ROCHE-POSAY溫泉水,具舒緩及抗自由基功效
• 無添加簡約配方,排除所有潛在的刺激或導致過敏的物質:不含防腐劑/Paraben/香料/酒精/色素/羊毛脂

以真空既包裝,冇樽蓋既,只須把泵頭向左扭就係開,另一邊就係關
既方便,又環保
而內裡其實係有個膠袋,泵既時候就真空吸 d cream 出黎
相信可以用到最後一滴


質地 
輕薄既 cream 
依度係 3 泵既份量,足夠我用全面
如果用埋頸就要4 泵

非常親膚性,一放上皮膚就吸收晒,所以 3 泵係唔夠搽埋頸既
而我都好喜歡佢冇色冇味

對於初孕時歉氣味有敏感既我,唔會有抗拒之感 



但又因為佢既親膚性,跟皮膚既成份相似
以我皮膚沒有多大問題的人,有點「搽左 = 冇搽」既感覺
要加上 補濕精華,鎖水表層 先可以有滋潤既作用

night time 用就太 light,而 daytime 用加埋 防曬就剛剛好



再講返佢個防曬,之前冬天時用配合 facial oil 會出現膠碎(回顧 link
配合 face lotion 時效果較好(回顧 link
配合這個 face cream 就好d,不過如果用依個 face cream 太重手 or 果幾日角質層厚唔夠清潔都會有膠碎出現
而且我開始發覺,個防曬用完會顯白,對手都白晒,又會有白汗....
搽完面我要洗手先去食早餐
係咪物理性防曬就係咁?
搞到我有d 唔 喜歡依隻防曬呀

而 la roche prosay 相比起 vichy,我會喜歡 vichy 多d
起碼佢真正可以補濕,又或者對於敏感肌膚,la roche prosay 才夠溫和

資料來自官網
http://www.cn.laroche-posay.hk/International/beauty/home-h.aspx











沒有留言:

發佈留言