上星期的網頁檢視次數

2015年6月13日星期六

肚紋gel/ 油 + nuk腳部舒緩gel 分享

孕期三個月開始,已經不停用去紋啫喱/ 油 搽於大腿、肚皮 及胸部位置
因為初時肚皮好痕,所以都搽得幾密
每天搽 3-4 次,一個月就可以 ko 一枝啦
 用過既有以下幾款﹕

Mustela 防紋膏
係朋友比既(咁貴既膏,真係買唔落手)
質地偏厚,要用d 力按摩先吸收得到
但最難頂係陣味,唔識形容,總之我唔鐘意
後尾嗅慣左又 okay,以我記憶好似 2m 之內就用晒一枝,果一刻開心到呢....



 官方介紹
Mustela防紋膏,專為孕婦配製,有助預防和減少新出的妊娠紋,蘊含專利的天然來源成份組合:
  • 蘊含專利的抵抗妊娠紋成份,能促進製造支撐皮膚的纖維,用後皮膚更柔軟、更富有彈性,更能抵抗妊娠紋的形成。
  • 有助促進細胞代謝和皮膚再生,蘊含槐樹和微量元素複合物。
  • 提供即時及持久舒緩和滋潤,蘊含牛油果縮氨酸及具滋潤作用的乳木果。
主要的天然活性成份:
  • 彈性調節素®,羽扇豆醇及阿拉伯半乳聚糖:提高皮膚彈性和柔軟度。
  • 槐樹及微量元素:促進細胞再生。
  • 乳木果:滋潤。
  • 牛油果縮氨酸:舒緩皮膚,減少皮膚過敏反應。
0%phthalate(塑化劑)、paraben(防腐劑)、phenoxyethanol(防腐劑)、chlorphenesin(防腐劑)。

melvita 玫瑰果油 & 牛油果油(回顧分享文)
最初係 for 搽面既,但開封左 3個月要用晒,天氣又開始潮濕,所以用左落個肚度 
冇咩特別,係 玫瑰果油比起 牛油果油 更潤啦
但都係容易吸收既
用落 body 度 消耗得特別快,大約個幾月就用晒一枝 lu

醫學用 olive oil 
老公在公司拎返黎既,其實就等於平日藥房賣果d,價錢由 $2x - $50 不等
真係好抵用!
其實 olive oil 可以搽好多地方都,whole body、面頸、hair
冇咩味道,但係佢質地比較 rich ,可能適合乾性皮膚 or 冬天用至好

椰子油


我買左 初榨果隻 organic 既椰子油
最初打算製作 organic 食得既 止汗劑(簡單又 work,下次分享下)
但剩返咁大樽,不如搽埋 body
好香既椰子味,搽到個身 甜蜜蜜(用左先知原來老公唔 like this smell)
但佢比起 olive oil 更加薄,更容易吸收 
聽講用佢搽面有好好既去紋效果,我搽完個 body 會將手上剩低既搽上面,毛孔好似真係細d
可能我皮膚實在太缺油啦,,,,,,,

芥子油


購於「點點綠 」,organic 野只係 2xx 兩枝,真係抵呀!
寫明可以用於 body、面、頭髮等等,可以修復傷口、美白等作用
我放於公司,肚痕時搽,放工時又用一滴全面按,令皮膚冇咁乾
係幾好 wor!

而早前去 nuk 既講座,都拎左枝 gel 返黎試下

  NUK 妊娠紋按摩凝膠 Stretch Marks Gel
with sea minerals & centella asiatica

 官方介紹
爽的凝膠內特別加入海洋礦物質和具有加速細胞再生能力的積雪草提取物。 該產品能促進膠原纖維的生物合成,讓皮膚更加緊致和更有光澤。產品富含甘油成份,保持皮膚柔軟滋潤。質地清爽不油膩,更容易滲透入皮膚。

透明啫喱狀
比起油當然 light 一d,易吸收一d
而且搽上去會有涼涼既感覺,現時天氣咁熱,個肚亦已經可以製造能量既時候
真係好鬼熱

不過因為佢係 jelly,又吸收得咁快
我唔知佢既保濕程度有幾強,唔敢單獨用佢
只係會 每天早上搽一次,晚上 keep 返用油

味道都唔重,孕婦嗅到唔會怕想嘔


另外仲有一枝
for legs 既
NUK 清涼腿足按摩霜

踏入 7m 之後,bb 開始大個,雙腿 & 腰所承受既重量愈來愈大晚上我都抽過幾次筋
坊間據聞「抽聞因攝取 calcium 不足」,我問過醫生 + 上我的專業知識 就唔係啦
只不過係平日小腿既壓力太大
到晚上既時候就會多抽筋
--> 所以建議臨訓前做下拉筋、按摩、敷小腿 --> 增加血液循環


 





依枝 小腿按摩啫喱,用落有少許 mint 之感
最初覺得幾舒服,但只係最最果下,搽開左就冇晒 feel
而且效果唔持續

對我而言 --> 搽左 = 冇搽!
拉下筋仲好....
不過係一個 excuse 請老公按摩小腿 hehehe...都好既~~



so far 今天 bb 36week
個肚都冇明顯既爆紋
相信係勤力搽油既關係,因為之前好痕,所以養成左個好習慣
朝早搽、放工換衫時搽、晚上沖涼後搽,每天至少搽 3 次!
而且我相信 油係 rich 過用 gel/ cream

大家要深信,貴 唔一定係好,平平地既 olive/ coconut oil 都可以有好效果!

沒有留言:

發佈留言