上星期的網頁檢視次數

2015年6月30日星期二

美容院 級 補濕牌子--La Splendeur

睇下佢地兩枝係咪好似樣呢....
好明顯,右手面果枝係抄 lancome genifique 既包裝啦

抄還抄,個用法都抄埋
按上面粒制一下,就可以泵出適當份量
不過 lancome 個 泵當然順d 好按一d

不過右手面果枝係補濕精華,同我之前 share 過既 美容院補濕精華差不多(回顧用後感
(我仲有d 懷疑係咪一樣,只不過換左包裝)


 

美容院係我堂家姐一直去開的一間,聽講在 jordan
我都未去過,唔知好唔好(唔係想 sell 間 salon,更唔係想 sell 依枝 serum,純分享記錄一下)
不過我用過佢枝 補濕精華,又真係幾好用
聽講又係叫「千杯水」,一聽就知係好補濕

Diamond Hydrating Effective Serum
亮鑽保濕高效精華素

                                                            
成份
光果甘草、神經

功效
 - 特配成份,提供很強締合水份子能力,形成網狀結構,維持皮膚水份,深層鎖水
- 增加皮膚抵抗敏感能力,抗炎及舒緩,杜絕因環境,化妝品及天氣變化引致的皮膚問題,回復柔軟潤澤
- 抑制黑色素,褐斑,抗氧活性很強的皮膚脫色,淡化色斑功能
- 增加皮膚脂質,光滑細緻,增強皮膚彈性,延緩衰老,減退幼紋及乾紋



質地
我覺得有d 似 b5 咁補濕,但係再稀一d
無色無味
於皮膚上好快就吸收得晒,之後上粉好貼面,亦唔會有膠碎

 其實全條 line仲有 面霜 & mask 
不如都分享記錄埋啦!

一盒 有10塊 paper mask
每包都有幾多 serum ga,敷緊時塊mask 都有d 滴水
而包裝說明敷 20min,但我敷到 30min 都仲未乾,下巴都仲有滴水既現象
試過一連敷幾日,皮膚的確係好水潤,有光澤,洗完面唔搽野都 okay\

而 paper mask 既質地都好貼面,好薄身
屬於高檔次既質地
(聽堂家姐講,平均每片都要 $2x ,有咁既質地都叫抵啦)

而個 面霜呢,因為仲未開封,我等下一次自跟大家分享 law~

沒有留言:

發佈留言